Wallbox se připojí k Wi-Fi, ale spojení je nestabilní - zařízení se v aplikaci ztrácí, neprobíhá komunikace, data o nabíjení se nezobrazují správně nebo wallbox zcela ztratí připojení k síti.
1. Zkontrolujte sílu Wi-Fi signálu v místě wallboxu. Otevřete aplikaci na telefonu a postavte se přímo k wallboxu. Pokud má telefon jen 1-2 čárky signálu, bude mít problém i wallbox. Zvažte přidání Wi-Fi extenderu/repeateru nebo přemístění routeru blíže ke garáži.
2. Restartujte domácí Wi-Fi router. Vypnout a zapnout router, počkat pár minut než se router znovu plně spustí.
3. Zkontrolujte frekvenci sítě. Většina wallboxů funguje na 2,4 GHz Wi-Fi, která má delší dosah. Obecně se doporučuje používat 2,4 GHz Wi-Fi síť, protože je mnohem spolehlivější.
4. Zkontrolujte heslo a název Wi-Fi sítě. Pokud jste měnili název sítě nebo heslo, wallbox se nepřipojí automaticky. Přihlaste se do aplikace wallboxu a znovu nastavte připojení.