Pokud máte problémy s vaší nabíjecí stanicí, občas může pomoci obnova továrního nastavení. I když je možné provést vzdálené obnovení továrního nastavení, pokud je vaše nabíjecí stanice připojena k internetu, důrazně doporučujeme provést toto obnovení přímo na místě přes Bluetooth nebo za přítomnosti osoby fyzicky u nabíjecí stanice. Je to proto, že obnovení továrního nastavení vymaže připojení nabíjecí stanice, což způsobí ztrátu komunikace se zařízením přes internet.
Postupujte podle těchto kroků pro obnovení továrního nastavení nabíjecí stanice:
- Ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace Wallbox, kterou najdete v App Store nebo Play Store na vašem mobilním telefonu.
- Přihlaste se do aplikace Wallbox.
- Vyberte svou nabíjecí stanici ze seznamu.
- Počkejte, až se naváže Bluetooth spojení mezi vaší aplikací a nabíjecí stanicí.
- Na obrazovce nabíjecí stanice v aplikaci klepněte na ikonu ozubeného kola (Nastavení).
- Klepněte na Možnosti instalace.
- Klepněte na Obnovit.
- Klepněte na Spustit obnovení pro zahájení procesu. Upozorňujeme, že během tohoto procesu nebude nabíjecí stanice dostupná.
- Proces obnovení může trvat až 15 minut. Během této doby se LED halo na nabíjecí stanici vypne, zapne a bude se otáčet. Počkejte, až LED přestane blikat a nabíjecí stanice se znovu zapne.
Po dokončení bude vaše nabíjecí stanice obnovena do továrního nastavení. Budete se muset znovu připojit k nabíjecí stanici přes Bluetooth a nastavit její připojení k internetu.
Pokud potřebujete další pomoc, neváhejte se zeptat.